Tuesday, December 6, 2016

Heia heia!

Pole päris mitu päeva kirjutanud, sest on olnud tegusad päevad. Üritan need nüüd kokku võtta.

Nagu Tiina juba kirjutas, läksime nädalavahetuseks Dorchesteri. Ega reedel me seal väga midagi teha ei jõudnudki kuna jõudsime hilja. Natuke lobisesime ja jõime teed/ kohvi.

Laupäeval sai päev hea alguse mõnusa hommikusöögi ja reisiga ookeani äärde :)
Sinna oli meil umbes tunnike sõita. Tee peale jäi meile üks uskumatult ilus koolimaja, mida nähes ei uskunud oma silmi kohe. Edasi oli sõit kitsastel ja kurvilistel teedel, kuid lõpuks jõudsime kohale!
Koolimaja ( kõrval kirik)

Vaatepilt oli väga kaunis. Ookeani ääres viibisime umbkaudu 3h. Korjasime kivikesi, vaatasime ringi, nautisime vaateid ja loomulikult ka pildistasime. Lõpuks olid jalad küll väsinud kui uuesti autosse sai istutud, aga see oli seda väärt!

Tagasi koju jõudes oli juba üpriski pime. Kuna sugulasel oli vaja veel minna farmi tööd tegema, otsustasin minna kaasa ja aidata teda. Esmalt toitsime vasikad ( mis oli minu jaoks väga lõbus, sest kõik vasikad käisid mul järel ) ning hiljem viisime kaks armast hobust karjamaalt ööseks talli tagasi.

Peale seda oli mõnus õhtusöök ning kuna Tiinal oli ka pühap sünnipäev, tegi sugulane talle ka sünnipäevaks tordi! See oli imemaitsev ning väga väga armas zest :)

Pühapäeval ei passinud me ka niisama vaid külastasime vana mõisahoonet. See oli väga suur ja väga põnev. Igas ruumis sai käia ja näha kuidas oli vanasti elamine. Mööbel oli sellel ajal nii kaunis ja väga detailide rohke.
Saime seal ka köögikata/ teenija  riideid proovida - sellist võimalust ei saa käest lasta! :D Siis jalutasime mõisahoone aias ringi mis oli üüratult suur ja imeilus.

Peale seda plaanisime sõita veidi kaugemale ühte teist mõisahoonet vaatama, kuid peale tunniajast sõitu kohale jõudes selgus, et piletid olid kõik välja müüdud. Olime veidi kurvad küll aga polnud hullu, leidsime uue lahenduse. Selle asemel käisime Clevedon Pieril jalutamas. Jõudsime sinna täpselt päikeseloojangu ajaks. Vapustav!

Peale kõike seda käisime kosutaval õhtusöögil kõik koos ning naasime tagasi oma majutuspaika.
Väga mõnus nädalavahetus oli! :)