Friday, December 9, 2016

Tervist!

JA OLEMEGI KODUS!! :)
 Nii hea on olla üle pika aja kodus. Kellele see siis ei meeldiks küll eksole.

Viimane nädal möödus väga kiiresti. Lihtsalt tuhises mööda. Esmaspäeval olime taas Tauntonis salongis. Seal serveeriaime klientidele vett/kohvi/ teed, abistasime juuksureid( töökoha korrastus/ puhastus, klientide katmine linadega) ning salongi üldine visuaalne korrashoid. Teha saime ka föönisoengut ja juuste pesu ( omavahel).

Teisipäev ning kolmapäev möödusid koolis.
Teisipäeval olime õpilastele modellideks, et nad saaksid harjutada ja hindelisi töid teha. Tiinal pesti juuksed, mask, ilus föönisoeng ja ka lokid lisaks. Minu sooviks oli õpilasele anda võimalus proovida juusteotste tasandamist (oli ainult nuku peal lõiganud). Algus oli väga paljulubav... Põhjalik konsultatsioon, peapesu ning lõikus võis alata. Kahjuks vedas seekord seda õpilast närv alt ning ta ei suutnud lõigata. Paanikasse ma ei sattunud, sest teadsin, et nii või teisiti asi laheneb. Lõpuks tuli teine õpilane ning lõikus sai ka tehtud.

Kolmapäeval olime taas õhtul koolis. Sel korral harjutasime keemilise loki erinevaid skeeme. Neid oli umbes 6-8. Oli palju põnevaid skeeme, osasid neist tegime esimest korda. Nimetused kahjuks meelde ei jäänud.  Hiljem oli tee/kohvi joomine ning küpsiste ja Eesti kommide söömine.

Neljapäeva veetsime osaliselt salongis ning siis algas meie reis tagasi Eesti. Algus sujus päris hästi v.a see, et mu kohvri sang läks katki. Rongiga sõitsime Bristoli rongijaama, sealt edasi bussiga lennujaama. Kaalusime igaks juhuks lennujaamas kohvrid ära, et öö läbi muretsema ei peaks. Siis algas hosteli ülesotsimine. Selleks läks meil 20 minuti asemel 2h. Google maps juhatas meid veidi valesse kohta. Pikkade otsingute peale oli väljas juba pimedaks läinud ja meil võhm otsas. Õnneks leidsime ühe toreda naisterahva kes meid väga abivalmilt abistas. Kohale jõudes üritasime üpriski varsti magama jääda, mis Tiinal õnnestus kuid minul mitte. Lõpuks muidugi sain ka veidi magada.
Hommikul sujus meil kõik  väga hästi ja lennud sama moodi.

Aitäh kõigile, tänu kellele oli meil selline tore võimalus näha õppetööd väljaspool Eestit!